• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 11 شهریور 1398
کد مطلب : 76375
+
-

شرایط نامساعد فوتبال بانوان  در کرمانشاه

مربی کرمانشاهی تیم ملی: تقریبا در اکثر تیم‌های مطرح لیگ برتری ایران بازیکن داریم، اما در خود استان تیمی نیست که این بازیکنان را دور هم جمع کند

فوتبال
شرایط نامساعد فوتبال بانوان  در کرمانشاه

مربی تیم ‌ملی رده زیر 15 سال فوتبال بانوان در کرمانشاه گفت: شرایط فوتبال بانوان کرمانشاه به دلیل مشکلات مالی مساعد نیست. به گزارش ایسنا «آزاده قمری» با انتقاد از بی‌توجهی به فوتبال بانوان در کرمانشاه اظهار کرد: فوتبال بانوان در کرمانشاه ظرفیت بالایی دارد، به‌گونه‌ای که تقریبا در اکثر تیم‌های مطرح لیگ برتری ایران بازیکن داریم، اما در خود استان تیمی نیست که این بازیکنان را دور هم جمع کند.

وی با بیان این‌که طی سال‌های گذشته فوتبال بانوان کرمانشاه نتوانسته در لیگ برتر تیمداری کند، اضافه کرد: این‌که هیچ اسپانسری نداریم که به فوتبال بانوان این شهر کمک کند، باعث شده تمام استعدادهایمان را از دست بدهیم و شاهد مهاجرت آنها به دیگر استان‌ها باشیم. ملی‌پوش سابق فوتبال بانوان یادآور شد: نخبه‌های فوتبال بانوان کرمانشاه که به شهرهای دیگر مهاجرت کرده‌اند، حاضرند با مبلغ قرارداد پایین‌تری به کرمانشاه بازگردند و برای استان خود توپ بزنند.

وی تصریح کرد: چون تبلیغات در بخش فوتبال بانوان کمتر است و رسانه‌ها نیز چندان به این بخش توجهی نمی‌کنند، برای همین کسی حاضر نمی‌شود اسپانسر شود.  قمری اضافه کرد: هیات استان برای جذب اسپانسر در فوتبال بانوان تلاش کرده، اما نه بخش خصوصی و نه ارگان‌هایی مانند شهرداری که در بقیه شهرها تیمداری می‌کنند، حاضر به حمایت از ما نشدند.

وی با بیان این‌که شرایط در فوتبال بانوان کرمانشاه مساعد نیست، عنوان کرد: برای مسابقات المپیاد استعدادهای برتر هم با قرض توانستیم برای بازیکنانمان بهترین لباس را تهیه و آنها را راهی این مسابقات کنیم. این مربی فوتبال بانوان یادآور شد: در بحث زیرساختی با وجود زمین چمن مجموعه ورزشی «کوثر» وضعیت بسیار خوبی داریم، اما از زمانی که به بخش خصوصی واگذار شده، زمان تمرینات بانوان فوتبالیست کم شده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید